пятница, 24 апреля 2020 г.

Уляна Супрун:


Уляна Супрун: 
«Найбільше пацієнтів вмирає там, де мало тестують»
                          
                                   (Фрагмент)


«Самоізоляція не працює. Заробітчанин, який приїхав з Італії, повертається до своєї сім’ї - бачиться з дружиною, дітьми, онуками, батьками. Має контакт з 15 людьми. Через тиждень він хворіє, а всі ці люди вийшли з дому та контактували ще з людьми. Так все і починається», - пояснює Уляна Супрун.
 Вже понад сім місяців вона не має відношення до уряду...  "Ми продовжуємо комунікацію щодо трансформації системи охорони здоров’я. В умовах всесвітньої пандемії та епідемії в нашій країні надаємо поради людям, щоб вони могли себе захистити. Поради для лікарів, медичної спільноти, щодо адміністрування самої системи, як її можна покращити. Друге – після того як ми – я і моя команда - пішли з міністерства, вирішили створити нову неурядову організацію - аналітичний або мозковий центр, яка займатиметься справами охорони здоров’я, громадського здоров’я, а також національної безпеки, освіти, культури. Будемо розвивати культуру здорового глузду в країні. Бо цього дуже бракує, як показує сьогодні ситуація з коронавірусом, і в суспільстві, і на державному рівні…"


Комментариев нет:

Отправить комментарий